کد خبر: ۱۴۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
گروه استان‌ها- در روزهای کرونایی و مشقت گرانی های سر به فلک کشیده، خانواده های محروم و مستضعف را بیش از گذشته با مشکلات اقتصادی و معشیتی مواجه کرده است و رویش مهربانی در دست‌گیری از محرومین جلوه ای ماندگار خلق کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، گروه های مردم نهاد شهرستان بهارستان همگام با دیگر ارگان ها و موسسات خیریه عزم خود را برای کاستن درد و رنج خانواده های کم برخورد و مبارزه با ویروس کرونا جزم کرده‌ اند تا در ایام بیماری منحوس کرونا کمتر مشکلات اقتصادی را لمس کنند هر چند کاستن از فقر و بی ثباتی مدیریتی قیمت ها فقط تلاش جهادی مسئولان را می طلبد.

آستین‌ های همت گروه مردمی رویش مهربانی با فرامین رهبری در رزمایش کمک مومنانه از ماه ها قبل آغاز شده است که دهمین مرحله از آن توسط این گروه به سوی خانواده های بی بضاعت حرکت کرد.

یکی از جوانان فعال گروه مردمی رویش مهربانی به خبرنگار تسنیم گفت: تاکنون در 10 مرحله بیش از 1000 بسته معیشتی و بهداشتی در بین خانواده های نیازمند و اقشار آسیب دیده شهرستان بهارستان توزیع شده است.

حامد کریمی حس انسان دوستی را بزرگترین محور زندگی اجتماعی قلمداد کرد و افزود: رویش مهربانی وابسته به هیچ نهاد و ارگانی نیست و این گروه به صورت مردمی و خودجوش فعالیت دارد.

سپس وحید و فرشید حاجی زاده دو برادر عضو این گروه مردمی با تاکید بر کمک به قشر ضعیف جامعه گفتند: با شوق و ذوق برای تهیه و توزیع بسته های معشیتی داوطلب شده ایم و در این راه از تمام ظرفیت خودمان استفاده می کنیم و در حد توان از درد و رنج خانواده های بی بضاعت کم می کنیم.

اینها تنها بخشی از کمک ها و یاری‌رسانی گروه مردمی رویش مهربانی در روزهای کرونایی شهرستان بهارستان است، کرونا گردنه ای دشوار است که گذر از آن نیاز به همکاری و همدلی دارد و تاکنون سازمان‌ های مردم نهاد اقدامات کوچک و بزرگ بسیاری را برای یاری رسانی به همنوعان خود به انجام رسانده‌اند که همچنان تا امروز نیز ادامه دارد.

گزارش از احسان همتی

انتهای پیام/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار